Wie ben jij?
Onze klanten staan te springen om conversie. Er komt genoeg traffic binnen. Weet jij als CRO Specialist hoe we al deze klanten meenemen naar het einde van de funnel? Dan zoeken we jou!
Jij weet data en gedrag samen te voegen in goede hypotheses. Je neemt de klant mee in welke tests je gaat opzetten om de conversie van websites structureel te verhogen. Jij zit naast de klant en analyseert verbeterpunten in de klantreis. Dit doe je samen met de Advertising en Content Specialisten die de traffic binnenhalen.
Je werkt samen met onze ontwikkelaars en onze UI/UX Designer om je hypothese te toetsen. Als de expert breng jij ook binnen het team en de organisatie advies uit over de beste aanpak, kies jij de beste tools en help je mee conversie optimalisatie in het ontwikkelproces te bakken. Weet jij met jouw optimalisaties meer conversies te realiseren? Dan zoeken wij jou!
Jij weet data en gedrag samen te voegen in goede hypotheses. Je neemt de klant mee in welke tests je gaat opzetten om de conversie van websites structureel te verhogen. Jij zit naast de klant en analyseert verbeterpunten in de klantreis. Dit doe je samen met de Advertising en Content Specialisten die de traffic binnenhalen.
Je werkt samen met onze ontwikkelaars en onze UI/UX Designer om je hypothese te toetsen. Als de expert breng jij ook binnen het team en de organisatie advies uit over de beste aanpak, kies jij de beste tools en help je mee conversie optimalisatie in het ontwikkelproces te bakken. Weet jij met jouw optimalisaties meer conversies te realiseren? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
Je start je dag op en schakelt met de content marketeers van Wind Mee die jouw input nodig hebben voor een landingspagina. Waarom gaan we het niet testen?
Na de daily standup heb je een video call met een klant: Ze zien goede conversie vanuit België, maar nog niet genoeg vanuit Nederland. Jij hebt vorige week een analyse gemaakt waaruit blijkt dat het aan de verschillende verzendmogelijkheden zou kunnen liggen. Je bespreekt wat er mogelijk is en legt je plan van aanpak aan de klant voor. Dit mag je gelijk met Development oppakken in de volgende sprint en de klant is je dankbaar!
Je maakt een rondje langs al je actieve tests, en kijkt wat de status is. Een heeft al een significant resultaat, en je maakt een JIRA task aan met de requirements. Je meldt het ook even bij de Projectmanager, die beoordeelt in welke sprint deze verbetering meekan.
Na de lunch krijg je een mailtje van de Accountmanager, er is een nieuwe lead en ze hebben problemen met conversie. Je pakt je checklist erbij, loopt de punten op de site af en maakt een globaal advies met mogelijke verbeterpunten.
De Lead Developer vraagt je ondertussen jouw voorgestelde fix voor tablets te testen: De knop in het menu is inderdaad weer aanklikbaar op oudere iPads, je maakt een aantekening om over een paar dagen de stijging in conversie te bevestigen.
Aan het einde van de dag vraagt de UX Designer om je input op haar nieuwe mobiele designs voor die hippe webshop. Met deze laatste feedback ronde komen jullie tot een top ontwerp…
Na de daily standup heb je een video call met een klant: Ze zien goede conversie vanuit België, maar nog niet genoeg vanuit Nederland. Jij hebt vorige week een analyse gemaakt waaruit blijkt dat het aan de verschillende verzendmogelijkheden zou kunnen liggen. Je bespreekt wat er mogelijk is en legt je plan van aanpak aan de klant voor. Dit mag je gelijk met Development oppakken in de volgende sprint en de klant is je dankbaar!
Je maakt een rondje langs al je actieve tests, en kijkt wat de status is. Een heeft al een significant resultaat, en je maakt een JIRA task aan met de requirements. Je meldt het ook even bij de Projectmanager, die beoordeelt in welke sprint deze verbetering meekan.
Na de lunch krijg je een mailtje van de Accountmanager, er is een nieuwe lead en ze hebben problemen met conversie. Je pakt je checklist erbij, loopt de punten op de site af en maakt een globaal advies met mogelijke verbeterpunten.
De Lead Developer vraagt je ondertussen jouw voorgestelde fix voor tablets te testen: De knop in het menu is inderdaad weer aanklikbaar op oudere iPads, je maakt een aantekening om over een paar dagen de stijging in conversie te bevestigen.
Aan het einde van de dag vraagt de UX Designer om je input op haar nieuwe mobiele designs voor die hippe webshop. Met deze laatste feedback ronde komen jullie tot een top ontwerp…
Hoe ziet jouw dag eruit?
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
test
test
test
test
test
Jouw profiel
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met conversie optimalisatie en data analyse.
- Je hebt ervaring met Hotjar, Mouseflow of equivalente tools.
- Je kunt beargumenteren welke testing tools jij het beste vindt (denk aan VWO, Google Optimize, Optimizely bijvoorbeeld).
- Gevoel voor JavaScript & HTML is een dikke pré.
- Je vertaalt analyses naar praktische verbetervoorstellen voor de designer, het development team of het content team.
- Jij weet hoe de customer journey in elkaar zit en op welke punten je deze kunt optimaliseren.
- Je stelt solide hypotheses op en toetst deze met goed opgezette testen.
- Je bent kritisch, daadkrachtig en niet snel tevreden.
- Je kan en wil graag met klanten schakelen, maar ook met onze developers.
- Je spreekt goed Engels en Nederlands.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Wat bieden wij?
- Uitdagende en afwisselende baan met een breed klantenpakket
- Mooi salaris in lijn met jouw kennis en werkervaring, 4% bonusregeling en zeer goede pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding en onbelaste onkostenvergoeding
- ZIP-points: ons persoonlijk keuzebudget t.w.v. 4% van het salaris
- Laptop van de zaak en gebruik van de company car bij klantbezoek
- 24 vakantiedagen, 6 ATV dagen per jaar en sabbatical mogelijkheden
- Flexibele werktijden tussen 8:00 - 18:00 uur, inclusief 1 vaste thuiswerkdag in overleg
- Mogelijkheid tot het volgen van interne en externe opleidingen & trainingen
- Elke dag genieten van een kosteloze, gezamenlijke lunch
- Sportsessies op kantoor en bij spierpijn bezoek je de bedrijfsmasseur
- Geregeld borrels, etentjes & uitjes. Successen vieren we samen!
- Een mooie werkplek in ons pand in Rotterdam Zestienhoven
Worden wij collega's?
Modern Minds is onderdeel van Zuiver Group. Vanuit ons hippe kantoor in Rotterdam werken we dagelijks samen met Wind Mee en Zuiver Media, een team van in totaal 60 specialisten.
Bij Zuiver Group koesteren we rauw talent, steunen we elkaar en coachen we je om de beste versie van jezelf te worden. Nieuwsgierig geworden? Solliciteer dan direct door je motivatie en cv via de onderstaande button achter te laten. En wie weet zijn wij binnenkort collega’s!
Bij Zuiver Group koesteren we rauw talent, steunen we elkaar en coachen we je om de beste versie van jezelf te worden. Nieuwsgierig geworden? Solliciteer dan direct door je motivatie en cv via de onderstaande button achter te laten. En wie weet zijn wij binnenkort collega’s!